Talotekniikassa tapahtuu – Tuotteita lanseerataan koronankin keskellä

⭐Tilaajille⭐ Korona perui messuja, mutta yritykset löysivät virtuaalilanseeraukset.

Koronaviruksen leviämisen hillitseminen on tuonut mukanaan valtavan määrän erilaisia rajoituksia. Myös messuja peruttiin ja niiden mukana messuilla tehtäviä uusien talotekniikkatuotteiden lanseerauksia. Miltä alan tuoteuutuusrintamalla nyt näyttää?

Teksti: Piritta Porthan ja yritysten tuotekuvaukset 

Korona-aika on saanut talotekniikka-alan yritykset kiinnostumaan virtuaalisista tuotelanseerauksista. Esimerkiksi Verto lanseerasi korona-aikana onnistuneesti etäluettavan huoneistokohtaisen Vertoblue-vedenmittausjärjestelmän. Järjestelmä hyödyntää globaalia laitteita yhdistävää NB-IoT-verkkoteknologiaa, ja sillä voi mitata vedenkulutusta jopa tuntiperusteisesti.

– Hyödynsimme lanseerauksessa muun muassa webinaareja ja erilaisia sähköisiä kanavia monipuolisilla sisällöillä....

Tämä artikkeli on tarjolla vain Talotekniikka-lehden tilaajille.

Tilaa lehti

Oletko jo tilaaja?

Lue lisää

Katso kaikki