NCC Asumiselle uusi brändinimi

NCC Housing tunnetaan jatkossa nimellä Bonava, joka muodostuu ruotsin kielen sanoista bo, joka tarkoittaa asumista ja nav, joka tarkoittaa keskipistettä.

”Yrityksen uusi nimi ja brändin uusi ilme korostavat liiketoimintamme ydinajatusta ja jokaisen Suomen bonavalaisen tärkeintä tehtävää: haluamme haastaa itsemme joka päivä ja muuttaa asuntomarkkinoita sekä luoda parempia koteja ja parantaa elämänlaatua”, sanoo NCC Asuminen Oy:n ja NCC Housingin Pietarin toimintojen toimitusjohtaja Juuso Hietanen.

Bonavan visiona on luoda onnellisia naapurustoja, joissa ihmiset voivat nauttia arjesta. Uusi brändi on tarkoitus esitellä vuoden 2016 aikana kaikissa kahdeksassa maassa: voimin Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Saksassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa.

Bonavan liikevaihto on noin 13 miljardia Ruotsin kruunua.

 

Mainos

Lue lisää

Katso kaikki