Helsingin Kalasatamaan Fisuverkko-palveluportaali

W3 Group Finland on rakentanut verkkopalvelun ”Fisuverkon”, joka toimii Kalasataman alueen asukkaiden ja vierailijoiden palveluportaalina.

Sivuston tilaaja Kalasataman Palvelu Oy rakentaa, hallinnoi ja huoltaa Kalasataman alueen asukkaiden autopaikkoja, yhteistiloja ja yhteispihoja.

Kalasataman Palvelun avainhenkilöt ovat keränneet kokemusta vastaavasta asukasportaalista läheisen Arabianrannan asuinalueen yhteydessä jo vuosien ajan ja tietävät, mikä on verkkopalvelussa asukkaille tärkeää ja oleellista.

Fisuverkko on sivusto, joka on tarkoitettu kaikille Kalasatamassa asuville, opiskeleville, työssäkäyville, vieraileville tai alueesta muuten vain kiinnostuneille ihmisille.

Palvelun tarkoituksena on helpottaa etenkin asukkaiden päivittäistä asiointia ja edistää alueen toimijoiden välistä vuorovaikutusta. Samoin tavoitteena on auttaa ja lisätä Kalasataman alueen palveluyritysten määrää ja yhteistoimintaa asukkaiden sekä muiden toimijoiden kesken.

Palvelussa on kolme tasoa, julkinen, kirjautunut sekä asukaskäyttäjä.

Fisuverkon julkiset palvelut tarjoavat mahdollisuuden tutustua Kalasatamaan, lukea keskusteluja ja hakea sekä julkisia että yksityisiä palveluita.  Julkisella puolella voi tutustua taloyhtiöihin ja niiden ympäristöihin.

Kirjautuneet käyttäjät voivat myös osallistua keskusteluihin, selata ja tuottaa sisältöjä kuvagalleriaan sekä myydä/ostaa/vaihtaa/lainata/antaa tavaroita tavaratorilla.

Myös vikailmoitustilanteet voi hoitaa Fisuverkossa joko tietokoneella tai mobiililla.

Mainos

Lue lisää

Katso kaikki