Axorille kultaa iF Design Awards:ssa
Axorin uudet, maaliskuisilla ISH-messuilla ensiesittelyssä olleet Axor Uno Zero ja Select pesuallashanamallistot ovat voittaneet iF Design Award -muotoilupalkinnoista parhaimman, iF Gold Awardin.
Axorin uudet, maaliskuisilla ISH-messuilla ensiesittelyssä olleet Axor Uno Zero ja Select pesuallashanamallistot ovat voittaneet iF Design Award -muotoilupalkinnoista parhaimman, iF Gold Awardin. AXOR Uno pesuallashanat lanseerataan Suomessa syksyllä 2017.
iF Design Award -palkinnot ovat maailman arvostetuimpia design-palkintoja. Palkintoja myönnetään erilaisille kategorioille: tuote, pakkaus, viestintämuotoilu, palvelumuotoilu, arkkitehtuuri, sisustussuunnittelu ja ammattilaiskonseptit.
International Forum Designin (iF) kansainvälinen 58-jäseninen tuomaristo arvioi 5 575 erilaista tuotetta 59 eri maasta, joista vain 75 tuotetta valittiin iF Gold Award -muotoilupalkinnon saajiksi. Palkinnon saaneet tuotteet ovat tuomariston kriteerien mukaan ylivoimaisia designissa, valmistuslaadussa, soveltuvuudessa ympäristöönsä, toiminnallisuudessa ja innovatiivisuudessa.
“Puristinen muotoilu ja käytön helppous tekevät näistä hanoista kiistatta vaikuttavia. Pesualtaille, suihkuun ja ammeelle suunniteltujen hanojen rohkea, tinkimätön ja riisuttu muoto yhdistettynä toiminnallisuuteen johtavat muotoiluun, joka on sekä selkeää että ajatonta”, totesi tuomaristo.
Hansgrohe Group yritysten ranking-listalla sijalle 6
Hansgrohe Group, jonka luksusbrändi Axor on, vastaanotti kaikkiaan yhdeksän iF-muotoilupalkintoa, minkä ansiosta Hansgrohe nousi yritysten muotoilupalkintojen ranking-listalla sijalle kuusi.
Näin Hansgrohe Group on AXOR ja hansgrohe -brändeillään iF muotoilupalkintolistalla parhaiten sijoittunut saniteettialan yritys. Samalla taakse jää noin 2 000 muuta muotoiluorientoitunutta valmistajaa ja tuotemerkkiä, kuten Audi, BMW ja Apple.