Tapetilla työuupumus – ”Emme ole onnistuneet luomaan hyvää työntekijäkokemusta kaikille”
Jodelissa eli mobiilissa toimivassa, anonyymissä viestintäsovelluksessa ruodittiin viime vuonna kovin sanankääntein Rambollin työskentelyolosuhteita. Kysyimme yrityksen henkilöstöjohtajalta, miten yrityksessä reagoitiin keskusteluun.

Kuva: Shutterstock
Miia Manner
13.03.2025 09:00
”Ramboll. Asiantuntijatyö, mutta firma pyörii ylitöillä ja nuoret koko ajan burniksen partaalla.” Tällä lauseella alkoi keskustelu Jodelissa viime vuonna. Rambollin henkilöstöjohtaja Mari Segerman kertoo, että organisaatiossa oli huomattu keskustelu. – Keskustelu kielii siitä, että emme ole onnistuneet luomaan hyvää työntekijäkokemusta kaikille työntekijöillemme. Me suhtaudumme todella vakavasti siihen, jos meillä koettu työtekijäkokemus on huono. Yksikin huono työntekijäkokemus on liikaa. ...