Uusiota ja älyä myös kylpyhuoneisiin

Älyteknologia ja digitaalisuus ottavat huimia harppauksia myös perinteisemmissä talotekniikan tuotteissa. Myös uudet materiaalit ja oivallukset laajentavat mahdollisuuksia toteuttaa unelmia.

Teksti ja kuvat: Heikki Heikkonen

Kylpyhuone- ja -kalustoliiketoiminnassa on ollut nähtävillä trendi, jossa isoistakin yrityksistä tulee aikaa myöten todella isoja – jopa globaaleja pelureita – yrityskauppojen ja fuusioiden myötä. Näistä mainittakoon vaikka IDO-Geberit ja Gustavsberg-Villeroy&Boch,

Edellä mainittujen lisäksi myös uusille yrityksille ja innovaatioille löytyy tilaa, mikä lienee kaikkien etu. Isoilla konserneilla on rajoitteensa,...

Tämä artikkeli on tarjolla vain Talotekniikka-lehden tilaajille.

Tilaa lehti

Oletko jo tilaaja?

Lue lisää

Katso kaikki