Firalle tytäryhtiö rakennusalan asiakaspalveluun
Yritys tarjoaa konseptia, jossa yhdistyvät palveluinsinööritoiminta ja uudet digitaaliset palvelut.
Fira Oy:n ja Fira Palvelut Oy:n nykyiset palveluinsinöörit keskitetään uuden, 1.5.2017 toimintansa aloittavan tytäryhtiön työntekijöiksi. Toimitusjohtajana aloittaa Risto Kärkkäinen, joka on työskennellyt yhteisöllisen asumisen ratkaisuja ja palveluita kehittävän Fira Villagen kanssa.
”Firan ytimeen kuuluu asiakaslähtöisyys ja toimiva vuoropuhelu ihmisten kanssa. Ihmis- ja palvelukeskeisyys on kasvava megatrendi, jonka tarpeisiin uusi yritys tarjoaa ratkaisuja. Palveluinsinöörimme pystyvät jatkossa auttamaan asiakkaitamme entistäkin paremmin”, Kärkkäinen kertoo.
Yritys tarjoaa ensimmäisenä Suomessa asukkaille suunnattujen palvelujen konseptia, jossa yhdistyvät palveluinsinööritoiminta ja uudet digitaaliset palvelut, esimerkiksi parempi verkkokauppakokemus.
”Perinteisesti asukkaat ovat unohtuneet heti rakentamisvaiheen loputtua, ja meiltä on usein kysytty putkiremontin jälkeen, että miksi lähdette pois. Nyt haluamme muuttaa tämän rakennusalalla vallitsevan käytännön ja varmistaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen, myös rakennusvaiheen jälkeen.”
Ensisijaisesti konsepti tulee Firan käyttöön, mutta Kärkkäisen mukaan tavoitteena on luoda koko rakennusalalle parempaa asiakaspalvelua.
”Haluamme tarjota palveluosaamista muillekin rakennusalan toimijoille.”