Oras virkistää brändiään
Suomen tunnetuimpiin brändeihin lukeutuva Oras uudistuu voimakkaasti.
Suomen tunnetuimpiin brändeihin lukeutuva Oras uudistuu voimakkaasti. Brändiuudistuksen lähtökohtana on Live More / Elä enemmän -konsepti, joka näkyy helmikuusta lähtien brändin kaikissa kosketuspinnoissa – visuaalisesta ilmeestä uusiin nettisivuihin, myymälöihin, tapahtumiin ja sosiaaliseen mediaan sekä tuotteisiin.
Virkistyneen Oras-brändin taustalla oleva manifesti kannustaa ihmisiä ei vain elämään, vaan elämään enemmän.
”Brändi on hanojensa ja suihkujensa kanssa käyttäjien arjessa ja elämän monissa hetkissä aamusta iltaan. Oras auttaa ihmisiä pesemään elämän jäljet pois, voimaan hyvin, inspiroitumaan ja nauttimaan elämästään enemmän”, kertoo Oras tiedotteessaan.
”Oras on tunnettu ja arvostettu brändi Suomessa. Uudistuksen taustalla oli havainto, että mielikuva brändistä alkoi jo hieman pölyttyä. Uuden konseptin myötä halusimme uudistaa Orasta siten, että se puhuttelee ja luo entistä vahvemmin menestystä paitsi Suomessa, myös kansainvälisillä markkinoilla. Brändiuudistuksella haluamme parantaa brändin tunnettuutta ja suosiota, sekä erityisesti tulla lähemmäksi nuorempia sukupolvia”, Oras-brändin markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Maria Kuivamäki kertoo.
Samalla Oras siirtyy Kuivamäen mukaan aiempaa voimakkaammin digitaaliseen maailmaan. ”Haluamme olla mukana niissä kanavissa, joissa asiakkaammekin ovat ja tarjota inspiroivaa ja koskettavaa sisältöä, palvelua ja tuotteita”, hän lisää.