Simpson Strong-Tie
Johtava kantavien rakenteiden ratkaisujen tarjoaja Simpson Strong-Tie vahvistaa myyntiorganisaatiotaan nimittämällä Jan Johanssonin yrityksen Pohjoismaiden myynti- ja markkinointijohtajaksi. Johanssonin saapuminen merkitsee uuden ajanjakson alkua yhtiön kasvustrategiassa, jossa keskitytään olemassa olevien tuotteiden vahvistamiseen ja uusien liiketoiminta-alueiden perustamiseen innovatiivisten lähestymistapojen sekä asiakaslähtöisyyden kautta.
Jan Johansson tuo Simpson Strong-Tielle yli 25 vuoden kokemuksen myynnistä ja markkinoinnista. Hän on työskennellyt useilla eri aloilla, muun muassa televiestinnän, tuotannon ja logistiikan parissa. Johansson on aina pyrkinyt työskentelemään merkityksellisten tuotteiden kanssa.
– Odotan innolla, että voin valjastaa kokemukseni hedelmälliseen yhteistyöhön Simpson Strong-Tien työntekijöiden kanssa. Yrityksellä on rikas historia. Historiaa löytyy niin yrityksen seinien sisältä kuin henkilöstöstäkin. Uskon, että yhteistyöllä voimme saavuttaa merkittävimmät tulokset, Johansson sanoo.
Kehitystä luodaan yhdessä
Uudella johtajalla on tärkeä tehtävä, sillä hän vastaa koko Simpson Strong-Tie-tuotevalikoiman myynnistä Pohjoismaissa, mukaan lukien GBO Fasteningin ja S&P Reinforcement Nordicin myynnistä. Uudella johtajalla on tavoitteiden saavuttamiseksi selkeä suunnitelma, jossa asiakaslähtöisyydellä on ratkaiseva rooli.
Johanssonilla on vahva tausta asiakkaiden sitouttamisessa sekä liiketoiminnan kehittämisessä, ja hän korostaa perusteellisen valmistautumisen tärkeyttä. Hän uskoo, että asiakkaiden osallistaminen on olennaista päätöksentekoprosessissa ja uusien ratkaisujen kehittämisessä.
– Jokainen brändi on ainutlaatuinen, niin kuin jokainen asiakaskin. Selvittämällä, mitä asiakkaat haluavat ja priorisoivat, voimme vastata heidän tarpeisiinsa paremmin. Näin luomme yhteisen kasvumatkan asiakkaan kanssa, Johansson sanoo.
Johansson ei kuitenkaan keskity vain asiakkaisiin. Hänelle on yhtä tärkeää, että jokaisella työntekijällä on osaamista ja näkemystä. Hän on sitä mieltä, että vaikka tuotetuntemus voi viedä pitkälle, jatkuva ammatillinen kehitys luo perustan erinomaisille tuloksille.
Olemassa olevan vahvistaminen avainasemassa
Uuden myynti- ja markkinointijohtajan tehtävä on selkeä: vahvistaa olemassa olevaa. Johanssonin mukaan menestyksen avain on jo olemassa olevien brändien ja tuotteiden kehittämisessä, ei uusien projektien etsimisessä.
– Tehtävämme on huolehtia uskollisesta asiakaskunnastamme ja tunnetuista brändeistämme. Lisäksi meidän on oltava valppaina ja valmiina tulevaisuutta varten. Näin luomme strategisen tasapainon, jossa ylläpidämme tehokkaasti nykyistä myyntiämme ja samalla valmistaudumme tulevaan, Johansson kertoo.
Jan Johansson aloitti työskentelyn Simpson Strong-Tien Pohjoismaiden uutena myynti- ja markkinointijohtajana 15. tammikuuta.