Tavoita ja vaikuta!
Hyvä mainostaja!
Talotekniikka-lehti kokoaa painetussa ja digitaalisessa muodossa yhteen koko alan.
Lukijoitamme ovat niin opiskelijat kuin ammattilaisetkin, ihmiset suunnittelun, urakoinnin, teollisuuden ja teknisen tukkukaupan sekä energia- ja kylmäsektorin saralta. Lukijat osallistuvat laaja-alaisesti toimialan eri hankintapäätöksiin.
Tuotteet
Printtimainokset
Valittavissasi on runsaasti eri kokoja!
Tutustu näihin sivustolla olevasta mediakortista tai kysy lisää eetu.alvik@talotekniikka-lehti.fi.
Liite lehden väliin
Lehden väliin laitettavat liitteet ovat erittäin suosittu tapa välittää tietoa tuotteista ja palveluista. Kysy lisää eetu.alvik@talotekniikka-lehti.fi
Digituotteet
Mainospaikat verkossa ovat pääsääntöisesti suorakaiteen muotoisia. Bannereille on olemassa standardit koot. Voit kertoa viestisi joko jo itse bannerissa tai saada käyttäjä napsauttamaan mainosbanneria, jolloin selain avaa mainostajan sivun. Tutustu näihin sivustolla olevasta mediakortista tai kysy lisää eetu.alvik@talotekniikka-lehti.fi.
Some-kanavat
Voi tehostaa kampanjaasi Talotekniikka-lehden somekanavissa: Facebook, Instagram, LindedIn. Kysy lisää eetu.alvik@talotekniikka-lehti.fi.
Kumppaniblogit ja kaupalliset artikkelit
Sisältöäsi voidaan julkaista kaupallisena sisältönä Talotekniikka-lehden printti- ja näköislehden sivuilla, erillisenä liitteenä lehden välissä tai talotekniikka.fi sivustolla.
Videomainokset
Videomainosten avulla voit esitellä tuotteesi, palvelusi tai brändisi videolla.
Uutiskirjeilmoitukset
Talotekniikka-lehden uutiskirjeestä voimme varata sinulle yksittäisen kumppaniuutispaikan. Voimme myös räätälöidä vaikka kokonaisen uutiskirjeen sisällön sinun kohderyhmällesi. Uutiskirjeemme osoiterekisterissä on yli 5 000 tilaajaa. Uutiskirje ilmestyy torstaisin.
Rekryilmoitukset
Autamme sinua tavoittamaan alan parhaat osaajat.
Sosiaalinen media
Alustaa valitessa kannattaa miettiä mitä markkinoinnilla halutaan saavuttaa ja miltä alustoilta oma kohderyhmäsi löytyy. Sosiaalisissa medioissa on mahdollista toimia ja näkyä orgaanisesti sekä maksetulla mainonnalla.
Tutkimuksen mukaan Suomessa seuratuin sosiaalisen median kanava on Facebook, jota käyttää 58 prosenttia suomalaisista. WhatsAppia käyttää puolet suomalaisista, ja kolmanneksi suosituin yhteisöpalvelu on Instagram. (Lähde Tilastokeskus).
Tee tehokasta somemarkkinointia!