Viestintäpalvelut

Viestintäpalvelut ja sisällöntuotanto

Talotekniikka-Julkaisujen viestintäpalveluissa saamme viestisi perille vaikuttavien sisältöjen ja kanavien avulla. Ymmärrämme viestintää ja talotekniikkaa sekä tavat, joilla sidosryhmäsi tavoitetaan.

Sisältömarkkinointi luo kohderyhmälle hyödyllistä ja kiinnostavaa sisältöä kanaviin, joissa he viettävät aikaansa. Tavoitteena on uusien asiakkaiden hankkiminen sekä nykyisten sitouttaminen. Sisältömarkkinoinnilla voidaan tehdä myös brändiviestintää, esimerkiksi vahvistaa työnantajakuvaa ja helpottaa sitä kautta yrityksen rekrytointeja.

Sisältömarkkinointi tuottaa sisältöä artikkeleista videoihin ja some-päivityksistä podcasteihin. Kun sisältö on tarpeeksi kiinnostavaa, kohderyhmän edustajat haluavat levittää sitä sosiaalisessa mediassa eteenpäin omille kontakteilleen.

Tavoitteellinen ja tehokas julkaiseminen kannattaa aloittaa sisältö- ja julkaisustrategian laatimisella: mietitään ydinviestit, keskeiset avainsanat, julkaisukanavat ja niiden tavoitteet sekä käytettävät sisältöelementit.

Osaamistamme on:
• Sisältö- ja julkaisustrategiat
• Editointi- ja oikoluku
• Lehdistö- ja sidosryhmätiedotteet
• Kolumnit ja blogikirjoitukset
• Advertoriaalit Talotekniikka-lehteen tai muuhun julkaisuun
• Videot;  tuoteuutuus-, rekrytointi- tai asiantuntijavideot
• Podcastit
• Asiakaslehtien tai muiden printtijulkaisujen tuottaminen
• Sähköiset uutiskirjeet ja jäsenkirjeet
• Some-päivitykset
• Kirjat

Kysy lisää viestintäpalveluista tai sisällöntuottamisesta:

Eeva Keränen
puhelin: +358 400 773 833
sähköposti: eeva.keranen@talotekniikka-lehti.fi